اس ام اس های خنده دار و ضدحال | تکستبـــاز

تکستباز-اس ام اس جک و خنده دار

یه بار سه تا میمون بالا درخت نشسته بودن

اولیش داشت کتاب می خوند

دومیش داشت روزنامه می خوند

سومی هم داشت این اس ام اس و مس خوند متعجب

::

::

توی صحرای دلم تو تنـــها شتـــــر بودی ..... خنده

::

::

از شرکت کشاورزی مزاحمتون میشم

شما بعنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید

::

::

وقتی به من گفتی دیگه من و فراموش کردی

داشتم به مغزم فشار میاوردم که ...

تو کی هستی اصلا خنده

::

::
گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم

بازم کمه ...

.

.

.

.

.

..

.

چون پاهات خیلی بو میده

::

::

هروقت سیب خوردی و وسطش یه کرم دیدی اصلا ناراحت نشو ...

اما اگه هر وقت سیب خوردی و وسطش یه کرم

نصفـــــه دیدی اونوخ حق داری ناراحت بشی

::

::

یه روز ستاره آرزو ها به زمین اومد ازم خواست

تا یه آرزو بکنم ...

منم ازش تورو خواستم !!!

بهم گفت نمیشه .. !!!!!!

گفتم چرا ؟؟

گفت آخه من تو کار جنس بنجول نیستم

::

::

به بعضیام باس گفت :

عزیزم درسته که جذابیت خودش دردسر  داره

اما " خود جذاب پنداری " دردسر خیلی بزرگیه

بعللللللللله