امیر تتلو در خطر جدی بیماری آلزایمر/امان از پُست های شبانه تتلو!

نکته عجیب امیر تتلو در اینستاگرام، فعالیت زیادش در این شبکه اجتماعی است. او در 2 سال گذشته که عضو این شبکه اجتماعی شده، بیش از 2300 پست گذاشته که به صورت میانگین روزی 4 عکس را در صفحه شخصی اش آپلود کرده است.

«هلو مای فرندززززز». کمتر کسی است که این روزها این چند کلمه ساده را بشنود و متوجه نشود این صدای چیست. یکی از تفریحات جوانان در این چند ماه گذشته تماشای ویدئوهای عجیب و غریب امیر تتلو است، رپری که ابتدا با خواندن موسیقی ریتمیک آغاز کرد، بعد سراغ «رپ - ناله» رفت و حالا بین ستارگان ایرانی، چهره اول در شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب می شود.

وقتی از شاکردوست سبقت گرفت

«امیر تتلو ویدئوی جدید چی گذاشته؟» اگر از 650 هزار فالوئر این خواننده باشید که حتما چند پست روزانه او را می بینید اما اگر صفحه او را هم فالو نکنید، باز هم سایت های خبری به قدر کافی از پیج اینستاگرام او خبر می دهند. او محبوب ترین ایرانی اینستاگرام است که با شتاب زیادی جایگاه اول را از الناز شاکردوست ربود. 

البته نکته عجیب امیر تتلو در اینستاگرام، فعالیت زیادش در این شبکه اجتماعی است. او در 2 سال گذشته که عضو این شبکه اجتماعی شده، بیش از 2300 پست گذاشته که به صورت میانگین روزی 4 عکس را در صفحه شخصی اش آپلود کرده است. این در حالی است که الناز شاکردوست با 570 هزار فالوئر به عنوان نزدیکترین رقیب او، تنها 300 پست داشته اما تعداد بالای فالوئرهای او نه ارتباطی با محبوبیتش در عرصه موسیقی دارد، نه ارتباطی با تعداد عکس های زیادی که او روزانه در صفحه اش به اشتراک می گذارد. عکس ها و ویدئوهای عجیب و غریبی که او در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و شرح های شگفت انگیزی که برایش می نویسد، یکی از دلایلی است که همه به فالوئر صفحه او تبدیل شده اند.

b2ap3_thumbnail_430996_589.jpg

قرص درمانی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی

تتلو که این روزها با یک مجله لایف استایل هم گفتگو کرده و دیگر باید او را چهره مجازی به حساب آورد، در دو سه ماه گذشته چند باری برای ورود به دنیای فوتبال تلاش کرده. اگر یادتان باشد او یک بار وعده داد از دنیای موسیقی خداحافظی کرده و می خواهد با تمرینات شخصی به تیم ملی برسد و جای خالی «داش علی کریمی» را در تیم کی روش پر کند.

البته تتلو به جای تمرین با مربی فوتبال همراه «موسی اسماعیل پور» قهرمان پرورش اندام ایران به باشگاه رفت و به اعتراف خودش «با کمک قرص» بدنش را ورزیده کرد.

او حتی یک بار با کمک پیام صادقیان به زمین تمرین پرسپولیس رفت اما اجازه پیدا نکرد همراه تیم تمرین کند و تنها چند عکس یادگاری گرفت و به خانه برگشت اما دنیای رپر عجیب ایرانی به اینجا ختم نمی شود. ریش بلند و کلاه پشمی او را کنار بگذارید. تتلو غریب تر از این حرف هاست.

b2ap3_thumbnail_430999_877.jpg

ساعت کار؛ نیمه شب تا صبح!

اگر یک شب بی خوابی به سرتان زد، یک سر به شبکه اجتماعی اینستاگرام بزنید. بین ساعت های 2 نیمه شب تا 6 صبح ساعت فعالیت امیر تتلو در اینستاگرام است و گاهی پیش می آید که او در این ساعت ها چند پست می گذارد و با تلفن همراهش متن های طولانی را در توضیح عکس هایش می نویسد. او یک شب زنده دار واقعی است و این چیزی که امیر تتلو بارها در پست هایش به آن اشاره کرده.

داستان از هفته ها پیش آغاز شد. او که علاقه زیادی به پیراهن شماره 6 پرسپولیس دارد و خودش به خودش لقب شماره 6 داده، مدت هاست تا ساعت 6 صبح بیدار می ماند. در واقع او به هوادارانش قول داده هیچ گاه زودتر از 6 نخوابد.  شواهد نشان می دهد تاکنون به این قول و قرار عجیب و غریب پایبند بوده. 

البته این را هم باید نوشت که شب زنده داری در شبکه های اجتماعی به او ختم نمی شود. از چهره های سرشناس سیاسی تا ستاره های فوتبال ایران نیمه شب ها اینستاگرام را داغ نگه می دارند. کافی است در این ساعت های شب اینستاگرام تان را رفرش کنید تا متوجه شوید شب زنده دارها چه افرادی هستند.

b2ap3_thumbnail_430997_231.jpg

خطر آلزایمر جدی است

دکتر مجید برکتین متخصص مغز و اعصاب ماجرای شب زنده داری چهره های سرشناس را آسیب شناسی کرد. او گفت: «متاسفانه در ایران بعضی از جوانان شب بیداری های افراطی دارند که مغز آنها با بالا رفتن سن، زود به مشکل آلزایمر دچار می شود. میزان خواب کسانی که شب زنده داری های افراطی دارند، شاید به سه یا چهار ساعت در روز برسد که این مسئله نه تنها بر عملکرد مغز آنها بلکه بر عملکرد روزانه آنها هم تاثیر منفی می گذارد.»

البته همه می دانند یکی از دلایل اصلی شب زنده داری ها، شبکه های اجتماعی است. امان از اینستاگرام و امان از پست های شبانه امیر تتلو.