بعد از مشکلات بوجود آمده در ارتباط با هک شدن سایت بزرگ فیسنما از سمت این سایت

متنی به عنوان بیانیه صادر شد که در ادامه آن را می خوانید ...

هک فیسنما

با سلام و احترام

در راستای اتفاقات پیش آمده در روز های اخیر ابتدا باید از تمامی کاربران گرامی فیس نما به دلیل مشکل پیش آمده عذر خواهی کنیم .

موضوع مربوطه در حال بررسی بوده و پس از تکمیل تحقیقات گزارش تکمیلی را به اطلاع کاربران و بازدیدکنندگان عزیز خواهیم رساند . به دلیل حساسیت موضوع تلاش ما بر آن است تا اطلاعات بطور کامل تکمیل نشده و 100% اطمینان حاصل نشده بیانیه ای صادر نشود . لطفا تا روشن شدن کامل موضوع شکیبا باشید .

ذکر چند نکته ضروری است

رمز های ذخیره شده در دیتابیس بصورت MD5 بوده و قابل مشاهده نیست و بصورت کد شده می باشد . لذا رمز های پخش شده بصورت کد شده بوده و فقط در صورت ضعیف بودن پسورد به آسانی قابل شکستن می باشد در غیر این صورت شکستن رمز ها شاید ماه ها زمان ببرد .

این اطلاعات هیچ گونه ارتباطی به رمز ایمیل شما و اطلاعات شخصی کامپیوتر شما ندارد . در صورتی رمز ایمیل شما در خطر می باشد که رمز پروفایل فیس نمای شما همان رمز ایمیل شما باشد در اینصورت در اولین فرصت رمز ایمیل خود را فورا تغییر دهید .

( به هیچ عنوان رمز ایمیل خود را با رمز وب سایت ها به صورت یکسان انتخاب نکنید )

از این پس کاربران موظف هستند که بعد از ورود به سایت رمز خود را عوض کنند . اما با این تفاوت که در روش جدید از متد هایی استفاده کردیم که به هیچ عنوان توانایی رمزگشایی پسورد ها را نداشته باشند

امنیت در فضای مجازی هیچ وقت 100% نیست . چه بسا سایت های بزرگی همچون گوگل نیز به مشکل برخورده اند . برای مشاهده جزئیات کلیک کنید :
گوگل اندونزی در سال 2014
http://zone-h.com/mirror/id/23090222

گوگل مالزی در سال 2013
http://zone-h.com/mirror/id/20957806

هک فیس بوک :
http://www.ehackingnews.com/2014/02/facebook-almost-got-hacked-by-syrian.html

یاهو :
http://www.dazzlepod.com/yahoo
http://www.zone-h.org/mirror/id/8803181
Twitter & baidu
http://www.zone-h.org/news/id/4733
و ...

تیم فیس نما در جهت ارتقاء امنیت خود و کاربران گرامی در حال مکاتبه با چندین تیم امنیتی می باشد تا از توانایی متخصصان امنیتی ایران استفاده کرده و بیشترین امنیت را برای شما کاربران گرامی به ارمغان آورد .

در ضمن یک عدد ابر سرور جدید سفارش داده شده که اطلاعات شخصی کاربران به صورت کاملا مجزا و مستقل از دیگر سرور ها در آن نگهداری شود و دسترسی آن را بطور کل بسته تا اطلاعات شخصی بصورت 100% در ایمن باشند

در صورت دریافت هرگونه اطلاعات معتبر و تایید شده شما کاربران گرامی را در جریان کار قرار خواهیم داد


با تشکر از صبر و بردباری شما
مدیریت فیس نما