طنز های جدید و خنده دار الکی مثلا (3) | تکستبـــاز

الکی مثلا

کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست
که نگاهم دنبال کسی نباشد !

الکی مثلا تیریپ عاشقانه برداشتم
وگرنه چشمم دنبال همتونه از دم 

.

.

امروز رفتم سوپرمارکت یک دونه بسته چیپس برداشتم رفتم بیرون
فروشنده پشت سرم داد زد کجااااااا
گفتم : الکی پولشو دادم :D
گفت بیا جلو، منم رفتم جلو
یک سیلی محکم زد تو گوشم :|
گفتم : چرا میزنی !؟
گفت : الکی مثلا بقیه پولتو دادم :|

.
.
.
امکان نداره وقتی یه دختر لباس نو میخره،
جلو آینه نرقصه :lol:
.
.
.
آرایشگاه محل ما
در و دیوارش پر عکس دیوید بکهام و  رونادوئه !
من که میشینم موهامو مدل استاد اسدی میزنه :|
.
.
.
حس بد یعنی :
فیلم رقصیدن ۱۰ سال پیشتو توی جمع ببینی :(
.
.
.
کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست
که نگاهم دنبال کسی نباشد !

الکی مثلا تیریپ عاشقانه برداشتم
وگرنه چشمم دنبال همتونه از دم :D
.
.
.
شرط میبندم همین سوسک اگه صورتی بود
دخترا میگرفتن لای دفتر خشک میکردن
روزی پنج دفعه بوسش میکردن میگفتن عجیجم :D
.
.
.
واکنش پسرا بعد از اتمام مکالمه با نامزدشون :
پسر آمریکایی :
تلفن رو بغل میکنه و میره تو حس !
پسر فرانسوی :
تلفن رو ماچ میکنه !
پسر ایرانی :
۱#*۱۴۱* :D
.


.
.
چه حکایت جالبی
بچه که بودیم بزرگترا ازدواج میکردن
حالا هم که بزرگ شدیم ،
کوچیکترا ازدواج میکنن :|
.
.
.
من هرچی ملکه ذهنم میشه ،
پادشاه ذهنم میاد مخشو میزنه :|
دلیل عدم موفقیتم توی زندگیم همینه !
.
.
.
دقت کردین وقتی مجبوری شب تا صبح بیدار بمونی درس بخونی
رخت خواب قیافه پر قو به خودش میگیره ؟! :D
.
.
.
زندگی از اونجایی سخت شد که ،
بشر تصمیم گرفت حتما صبا از خواب بیدار شه :D
.
.
.
مــلــه ؟!

الکی مثلا من منشی ام :D
.
.
.
قبلا به گربه پخ میکردی سه متر رو هوا بود !
الان صاف تو چشات نگاه میکنه ،
بعد آروم از کنارت رد میشه !
همین مونده سرشم به نشونه ی تاسف تکون بده !
فک کنم تحریما اینارو حسابی پررو کرده :|
.
.
.
کاش یکی بود صدای پسرا رو تو ۱۶ سالگی ضبط میکرد !
تا به قیافه ما دخترا گیر ندن !
حالا چشای پف کرده
دماغ بادنجونی
ریش و سیبیل کچلک زدشون پیشکش :D
.
.
.
” خاص بودن ” یکی از مواردی هستش که
هر ایرانی فکر میکنه شاملش میشه :|
.
.
.
تمام آرزو هایم را بر روی کاغذی نوشتم و در آب انداختم . . .
تا الان که اتفاق خاصی نیفتاده،
خداکنه حداقل دست آشنا نیفته :D
.
.
.
هیچوقت نتونستم مثل این فیلما مسواک بزنم !
همیشه از گوشامم کف میزنه بیرون :|
.
.
.
اولیا شلخته !
دومیا پاتخته !
سومیا رئیسن !
چهارمیا پلیسن !
پنجمیا روفوزه یه وری میرن تو کوزه !
یادش بخیر یه پا اسکل بودیم :|
.
.
.
دخترا بعد از امتحان:
بچه ها x رو چند ب دست آوردید ؟
نازی: ۲۳٫۵
گلی: ۲۳٫۵
مهناز: ۲۳٫۵۴
پسرا بعد از امتحان:
بچه ها x رو چند ب دست آوردید ؟
علی: ۵۷۴
مهراد: ۰٫۲۹
سامان: ۱۳۸
محسن: مگه x هم داشتیم ؟!
.
.
.
ﺑﯿﺎﺭ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ، ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﺶ ﺧﻨﮏ ﺑﺎﺷﻪ !

الکی مثلا ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺻﺒﺤﺎﻧﻣﻮ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﯾﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﻍ :D
.
.
.
نخستین بار گفتش از کجایی
بگفت از دار ملک آشنایی
بگفت آنجا به صنعت در چه کوشند
بگفت اندوه خرند و جان فروشند
بگفتا جان فروشی در ادب نیست
گفت به تو چه؟! :|
والا ولش میکرد تا صبح میخواست سوال بپرسه !
اعصاب نمیذارن که واسه آدم :|
.
.
.
دقت کردین از نظر دکترا همه چیز یا سرطان زاست
یا احتمال ابتلا به سرطان رو چهل پنجاه درصد کاهش میده :|
.
.
.
آقا این الکی مثلا چیه انداختین تو دهن مردم ؟!
سه روزه مامانم غذا نپخته !
بهش میگم گشنمه !
میگه : الکی مثلا ما فقیریم :| :|
.
.
.
تنها تو کوچه نمیام !

الکی مثلا من خوشکلتر از پریام :D
.
.
.
تو هواپیما رفتم دستشویی ،
وقتی برگشتم دیدم دختره که بغل دستم نشسته اومده سر جای من نشسته !
بهش گفتم چرا سر جای من نشستی ؟!
گفت : فکر کردم پیاده شدی :|
چند روزه دارم شامپو با نون میخورم بلکه بمیرم و این روزا رو نبینم :|
.
.
.
هیچ کاری مزخرف تر از بیرون رفتن با یه زوج جوون نیست
حس دسته بیل بودن به آدم دست میده :|
.
.
.
امروز تو دانشگاه پسره از کنارم رد شد و یه کاغذ بهم داد
بازش کردم نوشته بود : الکی مثلا بهت شماره دادم :| :|
.
.
.
آخه یکی نیست به بعضیا بگه :
آتلیه مفتی گیر آوردی واسه چی میگی مدلی ؟! :|
.
.
.
بابام اومده نشسته رو تختم ببینه چیکار میکنم !
الان دو ساعته دارم زندگی نامه مشاهیر ایران رو میخونم
واقعا کشورمون عجب مشاهیر برازنده ای داره :) :|
.
.
.
متاسفم :|

الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون :D
.
.
.
به نظر من حق با کسیه که چیپس و پفک دستشه :D
.
.
.
اصن دختر باید خنگول بااااشه ^ – ^
یه ساعت یه چیزو واسش توضیح بدی
بعد تهش بگه : هاان … ؟
.
.
.
صبح دوستم بهم گفت بیا بریم برف بازی !
گفتم مگه برف اومده ؟ میگه نه ؟!
میگه قدیما که خاله بازی میکردیم مگه خاله بود ؟!
یه جوری قانع شدم که از صبح تا حالا داریم برف بازی میکنیم
خیلی هم خوش گذشته :|
.
.
.
میترسم چندسال دیگه در این چیپس ها رو باز کنیم
فقط بوش بیاد :|
.
.
.
سه جمله ای که احساسات زنان را متحول میکند :
۱ . دوستت دارم عزیزم
۲ . ۷۰% تخفیف
۳ . چقدر لاغر شدی
این آخریه کولاک میکنه اصلا