جملات عاشقانه کوتاه و زیبا

اس ام اس عاشقانه و دلبری

تو میروی …
اما بدان چیزی عوض نمی شود
پای ما تا ابد گیر است …
من و تو
شریک جرم یک مشت خاطره ایم …

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*
هیچ اتفاقی در این عکس ها خوب نمی افتد
وقتی تو پشت دوربین ایستاده ای

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

من از تمام دنیـــا …
فقط آن دایـــره ی مشکے چشمـــان تـــو را میخواهم ..،
وقتے که در شفافیتش ……..
بازتاب عکس خـــودم را میبینم …!!!

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

تو … تکه ای از من نیستی ،
تمام منی …
نباشی تمام میشوم…

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

خـــراب شــود
کــافه ای که عــطرت را سِـــرو می کنــد
” هنــوز “

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

دنیای بدون تو
شباهت عجیبی با این غروب های لعنتی دارد

دلگـــــــــــــــــــــــــیر ، دلگـــــــــــــــــــــــــیر ، دلگـــــــــــــــــــــــــیر

آغوش

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

گرمم باش…
بگذار فراموش کنم لحظه هایى را که در سرماى بى کسى لرزیدم

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

رسیده‌ام،
اما
مثل سیبی به‌وقتِ افتادن!

تو اگر بهار را صدا کنی، می‌آید
حتا اگر دل‌اَش
جا مانده باشد میانِ برف‌ها

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

از هر جهت که بیایی
مرا خواهی یافت.
در من هنوز می‌سوزد
آتشی که وقتِ رفتن افروخته بودی!

رس

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

یده‌ام به تو
اما هنوز دلتنگ‌اَم.
انگار به اشتباه‌ْ جای طلوع
در غروبِ چشم‌هایت
فرود آمده باشم!

*

*** جملات کوتاه عاشقانه ***

*

بیا با هم حرف بزنیم
مثل خورشید با گل آفتاب‌گردان
تو بگویی وُ
من دورت بگردم!