متن ها و نوشته های بسیار زیبای سیگار | تکستبـــاز

متن های سیگار

همیشه می گویی ترک کن

این "سیگار"های لعنتی را ...

به تو قول می دهم

که به زودی ترک کنم این من لعنتی را ...

::

::

ساکت و خیره به عکست

بوی سوختنی می آید

به خودم می آیم,لعنتــــی

آخرین سیگار هم ته گرفت

::

::

یادش بخیر که گشتم با تو شبی هم آغوش

زنگ صدای قلبت قرنیست مانده در گوش

اکنون من و سراب و سیگار نیمه خاموش

حرفی دگر نمانده,یادم تورو فراموش

::

::

خاموش شدی در من

درست مثل "سیگار"ی که نیمه

پرت کرده باشند میان "جوی"

::

::

این سیگار که در دست من است

می سوزد و صدایش در نمی آید

درست مثل من در دست خاطرات تو !!

::

::
سیگار را با هیچ چیــــز عوض نمی کنم

برگرد,ثابـتــــــ کن دروغ می گویــــم

::

::

"سیـــــگــار"بهـــانه استـــ ...

"درد" میکشـــمــ

::

::

دنیــــار عجیب است

آدم ها رنگارنگ دود سیگارها یکرنگ !!

::

::

شعرهایم مثل خاکستر سیگار

می سوزنــــد

تـــا تو را بســازنـــد ...

::

::

کبریتــــ بکش تا ستاره ای به شب اضافه کنیـــم

و خیـــره شو به مردمان تنهایی که در آسمان سیگار می کشند !!

توضیحات :: متن ها و نوشته های بسیار زیبای سیگار | تکستبـــاز ::