متن های زیبای تنهایی | تکستبـــاز

خیانت و شکایت

فاجعه یعنی: زمانی که از تنهاییت زجر میکشی…

دلتو وادار به عاشق شدن کسی کنی که هیچ حسی بهش نداری!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

آسانسوری شدهام

تنها

در برجی متروک

که سال هاست

بهانه ای برای اوج گرفتن

نداشته است

به خانه ام بیا

خسته ام

از این همه ایستادگی

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

چرا بودنت جور نمی شود

من که تمام پازلهای تنهایی ام را درست چیده ام

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنهایی خود را مقدس بدار!

تا زمانی که چیزی مقدس تر از آن نیافته ای در تنهایی خود بمان

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی

عجیب آدم رو آروم میکنه…

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…

تنهایی همان دلتنگی نیست…

در دلتنگیها کسی حضور دارد…

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تـَـنــهــایـــے خـــوبــه…

ولــے ۲ نــَـفـَـرش…!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنهایی

تنها سهمی بود که از من دریغ نشد …

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

از هرچه که میترسیدم به سرم امد!!!!

تنهایی…

بی اوبودن…

خوردشدن…

شکستن دلم…

ای کاش اوهم ترسناک بود!!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

فکر می کردم تنهایی یعنی

من

سکوت

پنجره های خاک گرفته

اتاق خالی از تو

نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

نمیدانم ثانیه شمار ساعت اتاقم
سنگین شده است یا هضم این لحظات تنهایی!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:

خسرو و شیرین

لیلی و مجنون

ویس و رامین

پیر مرد و پیرزن

“تو” و اون

من: و تنهایی…

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

ﺗﻨﻬــــــﺎﻳَﻢ….

ﺗﻨﻬــــــﺎﯼ ﺗﻨـــﻬـــﺎ…

ﺍﻣـــــﺎ ﺩﻟــــﻢ ﻧﻤﻴــــﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﺴــــﯽ

ﺑـﻳــﻬﻮﺩﻩ

ﺷﺎﻝ ﮔـــــﺮﺩﻥ ﺍﺣﺴــــﺎﺳﺶ ﺭﺍ ﺑــــﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﻓـــــﯽ ﺩﻟﻢ

ﺑﻴـــــﻨﺪﺍﺯﺩ….

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

نیستی که بـدانی عصرها …

برای نوشیـدن یک فنجان چای ، چقـدر تنهایم . . .

می شود تنهایی بچگی کرد تنهایی بزرگ شـد تنهایی زنـدگی کرد تنهایی مُرد

ولی قهوه ی غروب های دلگیر جمعه را که نمی شود تنهایی خورد ..!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

به جنگل که میروی برایم عصایی بیاور …

این عذاب تنهایی پیرم کرده است

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنهایی یعنی وقتی دستت یه خراش کوچیک برمیداره زار زار گریه میکنی!

نه چون درد داره

چون همیشه یه بغض آماده ترکیدن داری…

- — — —- —– —— —– —- — — -

یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره…

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

هی فلانی …

من زاده ی تنهاییم خدا تو را برای او نگه دارد!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنها شدم تا با سهراب هم درد باشم……..

گاهی تنهایی لازم است تا بدانی تو برای اطرافیانت بودن و نبودنت فرقی نمیکند ……

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

آدم ِ تنها شاخ و دُم ندارد …

ولی از ده فرسخی معلوم است …

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

خوش به حال هیــچکس که تنهــا نیست !

ما که انگار هیچکس هم نیستــیم !

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تنها کسی نیست که با دیوار حرف می زند … ،

تنها کسی است که بعد از حرف زدن با دیوار به حرف های ِ دیوار گوش می کند …

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

هر چقد تنهاتر میشی

احتمال شروع یه رابطه احمقانه بیشتر میشه!

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

پر کردی خالی دلم را ، از نبودنت ، و تنهاییم لبریز شد

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

ﺍﺯ ﻳـﻪ ﺟـﺎﻳــﻲ ﺑـﻪ ﺑـﻌـﺪ…

ﺑـﺎﻭﺭ مـیـکـنـی ﮐـﺴـﻲ ﺑـﺮﺍﻱ ﺗـﻨـﻬــﺎ ﻧـﻤــﻮﻧــﺪﻥِ ﺗــﻮ ﻧﻤﻴﺎﺩ ،

ﺍﮔﻪ ﮐﺴﻲ ﻣﻴﺎﺩ،ﺑﺮﺍی ﺗـﻨــﻬــﺎ ﻧـﺒــﻮﺩﻥِ ﺧـﻮﺩﺷــﻪ…

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

تـنـهـایــی…

سـکانـس آخـــر تـمـــام عـاشـقــانه هـاســت . . .

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

بعضی وَقتا بایَد مِثه ↶مَن↷

↩ تَنهــا ↪باشی،

↮تَنهایِ تَنها↮…

هِی♫ اهَــنگ♪↫گوش↬ بِدی،

↯فـِک ڪٌنی↯،هَمه چیو بِریزی توخودِت⇶

تا مَرزِ ⇜اِنفِـــجار⇝بِری…†

اونوَقت دَرِ ⇠اتاقـو⇢باز ڪٌنی با هَمون↩لَبخــند↪هَمیشِگی↦흣

وانٌمود کٌنی✘همه چی خوبه✘

*

**** اس ام اس تنهایی ****

*

منــ تنهــــایـــــــــی میپــرم

اینجــوری خیـــــــــلی شیک تــــرم…

هیچکس نفهمید که خداوند هم تنهاییش را فریاد میزد :

” قل هو الله احد ”