دیالوگ های ماندگار سری جدید | تکستبـــاز

دیالوگ ماندگار

خسرو شکیبایی می گفت :

بعضی وقتا یه طوری میسوزونت

که هزار نفرم نمیتونن خاموشت کنن

بعضی وقتام یطوری خاموشت می کنه

که هزار نفرم نمیتونن روشنت کنن

زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که باید

باشه نیست ...

::

::

علی من به حرفای دیشبت فکر کردم

یه چیزاییه که می خوام بهت بگم که خودت باعثش شدی !!

من با یه آقایی آشنا شدم

کنسرت دیشبم با اون رفتم ...

فقط وقتی قرار بود بیاد ددنبالم ...

دستو پامو گم کرده بودم !!

یه حسی بود !

یه حسی که ... یه حسی که سالها دیگه نداشتم

همین ! فکر کردم باید بدونی !

" فیلم : برف روی کاج ها "

::

::

شما چرا اینقده سرخوشین ؟؟

رازمونو بهش بگیم داداش ؟؟

بیـــا جلو ...

چون ما خیلی خیلی ...

گاگـــــولیــــم !!!

" عصر یخبندان "

::

::

هاردی : فردا دم آفتـــاب اعداممون میکنن !!!

لورل : کاش فــردا هــوا ابری باشه ...!

::

::

خانم بزرگ :

لعـنتـــــــــ به جــاده ها

اگه معنیشـــون جداییـــــه !!!!

" فیلم : مسافران "

::

::

شهاب حسینی :

داشتـــم به صــدات گوش می دادم ...

حواسم به حرفــاتــــ نبـــود !!

::

::
سحر زکیــــا :

همه چی از دور قشنگه

حتی آدمــ هـــــا

نزدیکــ که میشی گندش در میــــاد !!

" فیلم : تـــله "

::

::

ژان رنـــــو :

تا حالـــا کسی رو کشتی ؟؟؟

رابــرت دنیـــرو :

نه ... فقط با احساسات یه زن بازی کردم ...!!!

::

::

خسرو شکیبـــایی :

ناسلامتی امشب انگار شب جمعه اس ...

هدیه تهرانی :

شبـــای جمعه از شبــای دیگه درازتـــره ؟؟

شکیبـــایی :

نه جونم ! فقط یکمی خلــوت تـــره ...

" فیلم : کاغذ بی خط "

::

::

شهابـــ حسینــی :

یک پایــــان تلـــخ

بهتــــر از تلخیــــــه

بی پــایـــــانِ ...

" فیلم : درباره الی "

::

::

تن تن : یه خبـــر خوب دارم یه خبـــر بد !

هادوک : خبـــر بد چیه ؟

تن تن : فقط یه گلوله داریم !!

هادوک : خبر خوب ؟

تن تن : هنـــوز یه گلوله داریم !

::

::

النـــاز شاکردوستــــ :

زن مقدسه ...

واسه سایــــه سر بودنــش

بایـــد مرد باشی

نه فقــط نـَــــــر ...

" فیلم : رسوایی "