فال روزانه جمعه 12 دی 1393 | تکستبـــاز

فال روزانه

ماه تولد

فال روزانه - جمعه 12 دی 1393

بز

فال روز متولدین فروردین : اگر اخیراً مسایل مالی خود را نادیده گرفته اید، ممکن است امروز مجبور شوید که با این مسئله از نزدیک روبرو شوید. شما از احساس فشار کردن در زمان های که اوقات خوشی دارید خوشتان نمی آید و از این که بعد از ایام کریسمس واصراف در خرج پول مجبورید کمربندتان را سفت کنید شاد نمی شوید. معهذا، شما هم انرژی و هم اراده کنترل مخارج خود را دارید در این زمان. ممکن است یک سردی بین شما و کسی که توجه زیادی برای او دارید بوجود بیاید ولی موقتی خواهد بود.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت : در مورد یک رابطه ظاهراً‌ خودتان را بی تفاوت نشان می دهید اما در درونتان فوق العاده به آن اهمیت می دهید. سیارات به شما اجازه می دهند تا نظراتتان را بیان کنید . بنابراین از انرِژی تان استفاده کنید تا قبل از این که دیر شود احساستتان را بیان کنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد : احساس شادابی خاص دارید. باید به سختی کار کنید اما با لبخندی بر لبانتان و با علم به این که می دانید کار درستی انجام می دهید و پاداش های زیادی در انتظارتان است. روحیه بالای شما برای جنس مخالف جذاب است. بنابراین خودتان را پنهان نکنید اجازه دهید ما هم شما را ببینیم. از بودن با افرادی لذت خواهید برد.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر : اکنون زندگی به وضع عادی برگشته است و تمایل دارید کمی استراحت کنید.بهتر است یکی از دوستان را که مدتی او را ندیده اید ملاقات کنید.اما مراقب باشید که افراط نکنید وگرنه باید آن را جبران کنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد : حالت کسل کننده دیروز از بین رفته و شما را با انرژی و اشتیاق فراوان، برای به حرکت در آوردن اشیاء رها کرده است. جناب شیر، شما یک نظم دهنده ذاتی هستیدو امروز، روز خوبی است که آن را اثبات کنید، شما توان آن را دارید که بهترین راه های ممکن را به مردم نشان دهید، بدون این که کسی را ناراحت کنید و یا خیلی رئیس مآبانه به نظر برسید. هم چنین امروز روز خوبی است که برای شغلتان برنامه ریزی کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: امروز دوست دارید خوش بگذرانید.در این زمان تمام افکار در مورد کار و پیشرفت از بین می رود و دوست دارید تا جایی که امکان دارد لذت ببرید.چرا که نه؟به فکر تعطیلات و مسافرت باشید.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز شما دارای ذهنی آرام تر هستید که آماده است مسائل را حالت صاح و آرامش بیشتری پذیرا شود.نگاهی به اطراف خانه بندازید و ببینید که آیا به اصلاحاتی کوچک نیاز دارد یا خیر.اگر بله،احتیاجی نیست که نگران هزینه های ماه ژانویه باشید و می توانید با گرفتن وام کارهای تان را به انجام برسانید, بسیار عالی خواهد بود در خرید این موارد از کسی تقاضا کنید که همراه شما بیاید و شما را یاری دهد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان : امروز به صدای درونتان گوش کنید و اجازه دهید نیروی فوق العاده آبانی شما را هدایت کند.موضوعی را که تاکنون به آن بی اهمیت بوده اید،مورد بررسی قرار می دهید.قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید با یک دوست مورد اعتماد صحبت کنید،زیرا کمک های آنان مفید می باشد.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر : دیگران شاید در رفتارشان نشان ندهند که به نفع شما عمل می کنند اما در پشت صحنه به نفع شما قدم بر می دارند. به خاطر داشته باشید که آن ها از شما حمایت می کنند. به زودی از کمک های آن ها تشکر می کنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ممکن است هنوز همسرتان کمی بدخلق باشد احتمالاً امروز شما با دوستانتان بهتر کنار می آئید. در هر حال این کار درستی نیست که بخواهیدناراحتی هایتان را با پناه بردن به وسایل احمقانه برطرف کنید، چون ممکن است به ضررتان باشد.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز در حال و هوای برنامه ریزی هستید و چه روزی بهتر از امروز که برای سال جاری برنامه ریزی کنید ؟ پیشرفتهای جدید نشانه های ترقی را به شما می دهند که به طرف جلو حرکت کنید و با تغییرات وسیعی که در آینده رخ می دهد و از حوداثی که ستارگان برای شما پیش بینی می کنند هیجان زده می شوید.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: در هنگامی که بیرون هستید در خیال واهی (‌خواب روزانه)‌ به سر می برید . اگر مواظب نباشید می توانید تصادف زننده ای را به وجود بیاورد. سعی کنید هوشیار باشید زیرا خیلی از افراد دیگر با رهبرانشان آن جا در ابرها هستند . دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است .

اسفند