اس ام اس های عاشقانه دوستت دارم | تکستبـــاز

متن های احساسی و غمگین | تکستباز

به ارتفاع ابدیت دوستـتـــ دارم

حتی اگـــر به رســم پـرهیــزکاری های صوفیانه

از لذت گفتنش امتناع کنم

::

::

قول می دم لام تا کام حرفی نزنم

فقط بگذار از دال تا میم بگویم ...

بگویم دوستت دارم

دیگر لام تا کام حرفی نمی زنم

::

::

شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم

امــــا

کسی هستم

که تنـهــا تـــو را دوست دارم

::

::

دوست داشتن ات هوس نیست

که باشد و نباشد

نفـــس استـــــ

تــــا بــاشم

تـــا باشی

::

::

تلختــــرین حرفـــــ :

دوستتــــ دارم امـــــا ...

شیــرین ترین حرفــــ :

امـــا دوستتــــ دارم

به همین راحتی جابجــــایی کلماتـــــ

زندگی را دگرگون می کنـــد

::

::

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستنــــد

مثل دم در پی بازدم حیاتــــم را رقم می زنند

::

::

دوستت دارم ...

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از من نیستــــ

تو زیادی دوست داشتنی هستی

::

::

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم

از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف

که دوستت دارم

::

::

پاییــــز از حوالی حوصله اتکه بگذرد

من زرد میشوم ...

و تا کفش های رفتنت جفت می شود

غریب می مانم

و نیلوفرانه دوستت دارم

نه مثل مردمی که عشق را از روی غریزه نشخوار

می کنند

من درست مثل خودم

هنوز و همیشه

دوستت دارم

::

::

همین که تــــو می دانی

دوستـتـــــ دارم

کافیستـــــ

بگـــذار

خفـــه کند خودش را دنیــــــا

::

::

دوسش داری ؟!!!

پس یادتـــــ باشه

فقــط دوستــــ داشتــن کافی نیستـــــ

عشق مراقبت می خواد ...