متن های زیبای غمگین و مفهومی | تکستبـــاز

تکستباز

نگاه ساکت مردم  به روی صورتم دزدانه می افتد

همه گویند عجب شاد است ...

عجب خندان دل مردم ...

که می داند که من دنیایی از اشکم

::

::

هرشب زغم عشق تو من خواب ندارم

فکر دل من کن که دگر تاب ندارم

بس گریه نمودم ز فراق غم عشقت

چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم

::

::

رنگ سال گذشته را دارد

تمام لحظه های امسالم

365 حسرت را همچنان می کشانم به دنبالم

::

::

گاهی هوس میکنم در اغوشت حل شوم !

با همه سردیت هنوز برای من 

گرمترین حس دنیایی

::

::

نیمکت درونم را خاک گرفته است

هر رهگذری که رد میشود

فقط بند کفش هایش را سفت میکند ومیرود ...

::

::

خدایاااااااااااا

سرنوشتی که برام باقتی

یقه اش یه خورده تنگه

قربون دستت یکم شلش کن دارم خفه میم

::

::

تلخ است

همه فکر کنند سرت شلوغه

و تنها خودت بدونی که چقدر تنهایی

::

::

خدایــــــا گله نمیکنم

ولی کاسه ام را ینقدر خالی دیده ای

که هر چه خواسته ای در کاسه ام

میگذاری !!؟

::

::

چقدر این سربالایی ها ادامه دارد ؟؟

من از زندگی که هیچ

پاهایم از من شکایت دارند ...

::

::

دوستت ندارم ...

چه فرقی میکند

تو که اصلا برایت مهم نیست حرفهای من

اگر بگویم دوستت دارم که نمی شنوی

::

::

سکوت به معنی غافل بودن از هم نیست ...

در سکوت بیشتر به یادت هستم