اس ام اس و متن های سنگین و تیکه دار | تکستبـــاز

متن نوشته های انتظار

روزی می رسد ...

که دلت برای هیچ کس به اندازه من

تنگ نخواهد شد ...

برای نگاه کردنم .. خندیدندم ...

اذیت کردنم ...

برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی ...

روزی خواهد رسید که در حسرت دوباره من خواهی بود ...

من می دانم روزی که من نباشم

هیچکس تکرار من نخواهد شد ...

::

::

چی میشد حسودا وجود نداشتن ...

عاشقا بهم می رسیدن !!!

::

::

چقدر سخته زندگیتو به پای یکی بریزی

بعد طرف در کمال پررویی بهت بگه

که مگه من گفتم بریزی ؟؟؟

::

::

میخوابم تا فراموش کنم رفته ای

ولی صبح  تنهایی بیدارم می کند ...

::

::

هیچکس تنها نیست ...

مشترک مورد نظر ... مورد نظر خیلی هاست

::

::

گاهی احساس میکنی

اگه وقت بذاری و به سیب زمینی پخته

عشق بورزی بیشتر جواب میده

تا یسری از آدمــــا ...

::

::

هیچ وقت نفهمیدم

چرا درست همان کسی که فکر میکنی

با همه فرق داره

یک روز مثل همه تنهات میذاره !!!

::

::
خدایــــــــــــــا !!!

برای اثبـــاتــــــ بزرگ بودنت

خیلی کوچکــــم کردی ...

خیلـــی !!!

::

::

خــــدا ...

دلـــم زنگ تفریــح می خواد ...

بــاورکن خسته شدم

از این کلاس رقصیدن به ساز دنیـــــــا

::

::

تمـــام مزرعه را

مترسک ها خوردند ...

بیچــــاره " کلاغ " ها

که زیر بار تهمت سیــــاه شدند ...

::

::
چقدر سخته

که ببینی غریبه ها

بهتــــر از ادنی که باید بفهمت

می فهمنت ...!!!

::

::
لاشه ی عاشقی ام ...

سگ خور نامردی تـــــو ...

::

::
اینجـــــا جاییست

که پشت " دوستت دارم " ها هم

نوشته " ساختـــــ چیــــن "

::

::
وقتی سگ ها در بیابان از گرگ ها

رشــــوه می گیــرند ...

و مترسک ها با کلاغ ها تبانی می کنند ...

از وفـــــا داری آدم ها چه انتظاری داری !!؟

::

::

وسط کوچه مانده ام تنها

با من انگــار خانه ها قهرند

آی بن بست های تو در تو

دوستانم کجای این شهرنــــد !!

::

::

وقتی بهم گفت تا آخر دنیـــــا باهاتم

تازه فهمیدم چرا میگن

" دنیــــا دو روزه "

::

::

کدام آدم و حـــــوا !!؟؟

ما حاصل یک جهش در ژن آفتاب پرستیم

که اینگــــونه به سرعتـــــ رنگ عوض میکنیـــم ...

::

::

در کوکی از تکلیف می ترسیدیم ...

الان از بلاتکلبفی !!!

::

::

بالا رو نگاه می کنی تا کلاه سرت نره ...

بعد میفهمی داشتن تو پاچت می کردن !!!