متن های زیبای متناسب با روز ولنتاین | تکستبـــاز

ولنتاین

هرکی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت

هیچ ادایی جای اون ناز و اداتو نگرفت

پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه

روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت

ولنتاین مبارک

::

::

زندگی عشق است افسانه نیست

آنکه عشق را آفرید دی.انه نیست ...

::

::

عمری با غم عشقت نشستم

به تو پیوستم و از خود گسستم

ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود

تو را دیدم پرستیدم شکستم

::

::

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری

از اون به بعد تو شده تموم لحظه هام ...

::

::

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم؟

تو هم منو شکستی !!

ولی اشکال نداره حالا خاک زیر پاتم

::

::

بهترین لحظه لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد اس ام اس از طرف من بیاد

که توش نوشتم میمیرم برات ...

::

::

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق

مرا در خود کشیدی برمودای من

::

::

نمیگم دوستت دارم

نمیگم عاشقتم

میگم دیونتم که اگر یه روزی ناراحتت کردم

بگی بیخیال دیوونست

::

::

میدونی ولنتاین یعنی چی؟

یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه باهاش زندگی کنه

::

::

امیدوارم خرس زیبایی ها

همیشه تو غار چشمات خونه کنه

ولنتاین مبارک

::

::

یه دوس دختر نداریم ولنتاین واسش یه کیف

لویس ویتون و ساعت رولکس و

یه عروسک خرسی و 10-20 تا پاستیل و یه عطر گوچی

فلورا بخریم غافلگیرش کنیم

( کلیه خانوم هایی که تمایل دارن اعلان آمادگی

کنن ازدحام نکنید فقط ... )

::

::

((( تق تق تق )))

یه بسته ... که توی اون یه بوسه

فرستنده یه دوسته

می خواد تورو ببوسه

::

::

به سلامتی خودم و اونایی که

تو ولنتاین امسال باید

برای خودشون و تنهاییشون کادو بخرن

دل من ولنتاینت مبارک

::

::

تنهایی یعنی

تنها کسی که بهت تبریک ولنتاین میده 7575 باشه