متن های زیبای جدایی و دوری 7 | تکستبـــاز

متن های زیبای خاطرات

خودم فراموشت کردم

اما دلم گاهی سراغت را می گیرد

دل است دیگر عقل ندارد

::

::

وقتی می رفتی

چه آب و جارویی راه انداختند ...

چشم ها و مژه هایم ...

وقتی بیای ببین چه می کنند

::

::

دست و پا چلفتی ست دل

هروقت یادت می افتد

می شکند ...

::

::

کاش نامت باران بود

آنوقت همه برای آمدنت

دعــــا می کردند ...

::

::

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی

امروز من باش حتی لحظه ای

::

::

جای خالیت

مثل کفش سیندرلا

اندازه هیچ یک از مردم شهر نشد ...

حتی به زور ...!!!

::

::
چه زیباست

خسالی که تو را از آن همه فاصله

می آورد به کلبه تنهاییم ...

::

::

تو ...

عزیز خواهی ماند ...

حتی اگر فاصله ها

نگاهت را از من دور کند ...!!

::

::

و بعد از رفتنت

رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد ...

هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام

بـــرگـــرد .!!

::

::
تو نیستی و

خاطراتت

مرا ضعیفــــ گیر آورده انــــــد

::

::
حضور آرامت مدتهاست

در کنــــارم نیست

امـــا یادت مهمان

همیشگی قلبــــم است

توضیحات :: متن های زیبای جدایی و دوری | تکستبـــاز ::