اس ام اس طنز مثلا الکی

طنز مثلا الکی جدید, اس ام اس الکی مثلا

 

لطفـــــا یکـــی بیــــاد انگیــزه درس خوندنمـــو زنده کنه
انگیزم افتاده گوشه مغزم میگه الکی مثلا من مُلدم
حســـش نیــــــــس

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

صبح همگی خوش.آفتاب لندن خیلی قشنگ شده

.

.

.
الکی مثلا،من لندنم!

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

گنده نت کیههههههههه؟
.

.
.
.
الکى مثلا من لاتم

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

آدم مست باشه ، اما پست نباشه !
آدم سر کار باشه ، اما سربار نباشه !
آدم بیکار باشه ، اما بی عار نباشه !
آدم بی کس باشه ، اما ناکس نباشه !
آدم بی صفا باشه ، اما بی وفا نباشه !
آدم دلتنگ باشه ، اما دل سنگ نباشه !
خلاصه کنم . . .
آدم مرد نباشه ، اما نامرد هم نباشه !
کدوم باشه بهتره؟

.

.

.
الکی مثلا من زخم خورده روزگارم

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

خخخخخخخخخ خخخخخخخ خخخخخخخخ
.
.
.
.
الکی مثلا دارم میخندم

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

دلمون کراتین میخواد
.
.
.
الکی یعنی ما بدنسازیم

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ طنز مثلا الکی جدید ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یک ماه دیگه امتحان کنکور دارم حالا دیگه وقتشه درسا رو یه مرور کلی کنم
‏.
‏.
‏.
‏.
الکی مثلا من تنبل کلاس نیستمو، و واسه کنکور روزی 16 ساعت درس می خوندم…

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

سلام خوشکلاااا
.
.
.
الکی مثلا شما ها خوشکلید

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

کى منو دوس داره ؟
.
.
.
.
الکى مثلا من نمیدونم شما کشته مرده ى منید

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

همسرم گوشی رو زیر پتو گرفته بود دره گوشش بهش گفتم چیکار میکنی گفت، الکی مثلا دوست دختر دارم
.
.
.
با قابلمه زدم تو سرش گفتم الکی مثلا تو سوسکی

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

ساعت هشت صبح افتاب همچین پهن میشه که کم مونده بیاد بگه
.
.
.
الکی مثلا من 12 ظهرم
والا

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

من : مامانم اون لباس که تازه خریدمش کجاست
مامان: فکر می کردم احتیاجی بهش نداری باهاش شیشه هارو پاک کردم. اون لباسو بپوش که ماه پیش تو حراجی پاریس خریدیش و کلی پول خرجش کردی.
من: اون نمیشه اونو دو سه بار پوشیدم دیگه خز شده
مامان: اون لباس که عموت از دبی برات خریده بود بپوش.
من: با اینکه از رنگش خوشم نمیاد می پوشم. فعلا میرم با مازراتیم یه دور می زنم
.
.
.
.
.
الکی مثلا ما پولداریم. این لباس هم که تنمه مال 14 ماه پیش نیست

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

بچه ها من دارم میرم ازینجا
.
.
.
الکی مثلا
شما بیاید بگید نرو تورو خدا،اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،ما به عشق تو میایم اینجا و…
ضایم نکنیدا
ببینم چیکار میکنید..این وسط جنازه جمع کنمااا

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

امروز کلی دوستامو نصیحت کردم که آدم بشن
آره دیگه ما اینیم …………
.
.
.
الکی مثلا من ارشادکننده ام

◊◊ 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک طنز مثلا الکی ◊◊◊◊◊◊◊◊◊

◊◊ 

اقا امروز رفتم بانک دیدم خیلی طول میکشه نوبتم بشه
رفتم تو یکی از باجه ها گفتم کار منو زودتر انجام بده
گفت نمیشه . کارت ملی رو در اوردم گرفتم جلوش
گفتم ببین گفت خب که چی . گفتم الکی مثلا من پلیسم اینم کارت شناسایی منه
هیچی دیگه طرف از جاش پاشد منو انداخت بیرون با چک و لگد
شانسم گرفت به پلیس زنگ نزد بیاد جمعم کنه