اس ام اس خنده دار وایبر و لاین

 جوک خنده دار, مطالب طنز و خنده دار

 

دیـدین تبلیـغ میـکنن “دستـگاه حـجم دهـنده لـَب “؟؟!! کلـی هـم قیـمتشه؟؟!!
.
.
.
شـما یـه لیـوان بـردار,دهنـتو بـکُن تـو مِـک بـزن , بعـد از سـی ثانـیه بکِـش بیـرون ,مُـدل پُــروتِــز شُــتُری تحـویـل بگـیر  بـدون کوچکـترین هـزینه

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

در خونه رو میزدن!
دختر داییم ۵ سالشه!
جواب داد : کیه!؟
زن همسایه مون پشت در به شوخی گفت: منم منم مادرتون!
من رفتم در رو باز کردم, بنده خدا میخواس سکته کنه!
گفت : ببخشید مادرتون هستن؟ گفتم : نع ، فقط من و حبه انگور هستیم

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

آهای دهه شصتیای مجرد:
.
.
.
در مصرف آب صرفه جویی نکنید،
در مصرف برقم صرفه جویی نکنید ،
اصن تو مصرف هیچی صرفه جویی نکنید
،تا می تونید مصرف کنید بذارید ذخایر تموم شه ،
مگه این هفتادیا و هشتادیا تو مصرف شوهر صرفه جویی کردن ؟
ک شما تو مصرف برقو آب صرفه جویی کنید؟!!
بذارید خودشون واسه نسلی ک در حال تولیدشن صرفه جویی کنن!!
والا شما مجردا که دیگه نسلی ندارید!!

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

شمام وقتی یه ادکلن گرون میخرین ، هربار که استفاده میکنین
یه نگا بهش میندازین که یه وقت تموم نشه؟!
یا من فقط اینجوریم!؟

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

پسر عموم ۸ سالشه اومده میگه میدونستی اگر همه ی یخ های قطب جنوب آب بشن سطح آب اقیانوس ها هفتاد متر اضافه میشه و اینجوری یک چهارم خشکی های کره زمین زیر آب میره؟
من 😐
از شما چه پنهون من آخرین چیزی که همین اواخر فهمیده بودم این بود که گوزن ها شوهر آهوها نیستن و کلی هم سرش ضربه روحی خوردم.

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی
+آره
-خب دوتاشو بردار
+برداشتم
-چیزی حس نمیکنی
+نه
-حالت خوبه
+آره
-خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن برق داره!
(منو بابام موقع تعمیر برق خونه)
بهزیستی از کدوم طرفه؟

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارایی که یه پدر و مادر میتونن
بکنن اینه که وقتی پای کامپیوتر نشستی بیاد پشتت وایسه
و الکی دنبال یه چیزی بگرده !

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

سر جلسه امتحان از بغل دستیم میپرسم جواب سوال 7 چی میشه؟
برگشته میگه عجب خنگی هستی تو صفحه 328 جوابش اومده بود دیگه :||||||||
.
انصافا مراقبا جلومو گرفتن نکشمش
شماره صفحه سوالارو هم حفظ کرده بود

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاس..
اگر روزی ترکت کردند بدان باتو بودن لیاقت میخواهد..
خلاصه هردفعه ضایعت کردن خودتو یجور قانع کن…

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

سلامتی مرد زندگیم آقامونو میگم:
وقتی من صداش میکنم نمیگه ها یا بله،
داد میزنه میگه بگو خانووومم جووونم عشقم
وقتی باهاش قهر میکنم اون قهر نمیکنه،
میاد لپمو میکشه میگه حق بامنه ها نیم وجبی اما آشتی نفسمممم عمررررمممم!!!
.
.
.
یه صلوات ختم کنید تا بقیه خوابم رو براتون بگم

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

یارو پست گذاشته که: دارم آیپدمو عوض می کنم . راهی وجود داره که لاینم با چتام نپرن؟؟؟
و حالا کامنت های هموطنان غیور و دلیر این مرز و بوم:
1 – راه که خیلی خیلی زیاد داره اما الان خستم می فهمی خستم خسته . . .
2 – یه راه خوب داره ولی ترافیکه دیر می رسی بهش . . .
3 – یه قفس واسه چت ها و دوستات بخر تا نپرن . . .
4 – سه تا راه داره: راه اول، راه دوم و راه سوم . . .
5 – زیر اون چت هایی که مهم هستن خط بکش و حفظشون کن . . .
6 – چن وقت یکی رو داشتیم این جوری بود مرد . . .

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

جدیدا وقتی با دوستام میرم بیرون
احساس میکنم رفتیم ماموریت عکاسی برای خبرگزاری اینستاگرام و لاین!

°•°

°•°°•°•°•° جوک وایبر و لاین °•°•°•°°•°

 °•°

تو فرودگاه بودم دیدم یه پسر بچه معصوم داره واکس میفروشه
دلم سوخت گفتم برم ازش بخرم
رفتم پیشش گفتم
آقا پسر چنده؟
گفت ٧٠٠،٠٠٠ تومن
گفتم مگه این واکس ها رو از چی ساختن؟
یه لبخندی زد و گفت: مرده شور اون قیافت ببرن اینا خاویاره واکس نیست!