اس ام اس های جدید و خاص

خیانت

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم / فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام / ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

وقتی خداحافظی میکنیم

چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

حــــــرف تــــــو که میشــــــود

مــــــن

چقــــــدر ناشیانه,

ادعــــــای بی تفاوتــــــی میکــــــنم!

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

راستش را بگو در زندگی قبلیت

یک لیوان شیر نسکافه ی داغ نبودی؟

تلخ شیرین گرم و خواستنی

و به شدت آرام بخش….

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

دوری پایان عشق نیست لطیف ترین غم دنیاست!

ازم دوری ولی در قلبمی

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

احساس است…
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

نه صدایش را نازک می کرد…
و نه دستانش را “آردی”…
از کجا باید به “گرگ” بودنش شک میکردم؟!!

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد!

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

همه چیز خنده دار بود….
داشتن تو…!
بودن من ; ماندن ما….!!
رفتن تو…
این همه آه….
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد….

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همینند!
نفس می دهـــــــی
له ات می کنند…

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

گاهــــــــــــــی دِلـــــــم
تفــــــــــــریح ناسالم می خــــــــــــواد
مثــــــــــــــــل فکر کــــــــــــردن به تـــــــــــــــــو !

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده! ولی خسته شدم…

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

به سلامتی اونایی که هزارتا خاطــــــــــــــــرخواه دارن
ولی دلشون گیرِ یه بــــــــــــــــــــــــی معرفته !

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

هم قــــــــــد شدیم …
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم …

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

پست ترین آدما کسایی هستن که
به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی … !

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

قیافه ام تابلو شده بود !
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر !
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی … !

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

چقدر جالب !
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسیه که داغونت کرده !

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

دیروز با اول شخص بوده ای …
امروز با سوم شخص …
چه راحت با اشخاص رابطه داری

* *

 * * * * * *  اس ام اس عاشقانه تلگرامی* * * * * * *

* *

من که نقاشی ام تعریفی ندارد
لااقل خودت راهت را بکش و بـــــرو !!