سری جدید اس ام اس های غمگین و احساسی | تکستبـــاز

متن های احساسی و غمگین | تکستباز


گــــآهـ ـے…!
هَــــنوز گـ ـآهــــے…!
مَــــرآ بـ ـه جــــآن تـ ـو قَـــــسَم مـ ـے دَهَـــــند…!
ببـــــین تَـــــنهـ ـآ مَـــن نیســـتَم
کــــ ه رَفتَــــــنَت رآ بــآوَر نمـــــــے کُـــنَم…!
::
::
میگن هروقت دلت واسه کسی تنگ شد نگاش کن. نبود صداش کن. نشنید دعاش کن…..
::
::
از دوریت چه خیال هایی میبافم
اه دل خوش باوره من
چقدر هنرمندانه زجر میکشی
ازکمال الملک زیباتر
::
::
اینجا بجز دوری تو
چیزی ب من نزدیک نیست
::
::
درد را بــا چــه انـــدازه می گیــرنــــد ؟ درد دارمــــ ، از اینــجــــا تــــا تـــــو …!
::
::
کاشکــــــی… یک نفــــر بــــود کـــه میگـــفت بــــه مــــــن ” همـــه ی من .. از آنِ تـــو .. وقتــــی کــه دلت می گیـــــرد ” .. !

سری جدید اس ام اس های غمگین و احساسی | تکستبـــاز

متن های احساسی و غمگین | تکستباز


گــــآهـ ـے…!
هَــــنوز گـ ـآهــــے…!
مَــــرآ بـ ـه جــــآن تـ ـو قَـــــسَم مـ ـے دَهَـــــند…!
ببـــــین تَـــــنهـ ـآ مَـــن نیســـتَم
کــــ ه رَفتَــــــنَت رآ بــآوَر نمـــــــے کُـــنَم…!
::
::
میگن هروقت دلت واسه کسی تنگ شد نگاش کن. نبود صداش کن. نشنید دعاش کن…..
::
::
از دوریت چه خیال هایی میبافم
اه دل خوش باوره من
چقدر هنرمندانه زجر میکشی
ازکمال الملک زیباتر
::
::
اینجا بجز دوری تو
چیزی ب من نزدیک نیست
::
::
درد را بــا چــه انـــدازه می گیــرنــــد ؟ درد دارمــــ ، از اینــجــــا تــــا تـــــو …!
::
::
کاشکــــــی… یک نفــــر بــــود کـــه میگـــفت بــــه مــــــن ” همـــه ی من .. از آنِ تـــو .. وقتــــی کــه دلت می گیـــــرد ” .. !

::
::

خـــوابهـایـم گاهـی… زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد… کـاش گـــــاهــی… بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم …!!

::
::
دلم تنگ شده واسه اون موقع ها که:
به فصل بهار حساسیت داشتم و بدنم قرمز میشد مخصوصا با خوردن چیپس و اون جلوم میخورد تا منم هوس کنم و بخورم و بعد اون کلی به دستهای قرمزم بخنده حالا دستام که داره تایپ میکنه قرمز نیست تو هنوزم چیپس میخوری…

::
::

خدایا …بهم کمک کن فراموشش کنم. سخته نتونم باهاش حرف بزنم و فقط از دورادور حرفاش رو ببینم. چرا دنیا اینطوریه. مگه چی میشد من با او دو تایی بازم حرف بزنیم. این چه احساسیه که من دارم.
::
::

میگن به هرچی بخندی سرت میاد!!!! خدایا من به دلتنگی کی خندیدم!!!!

::
::
همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز با تو تموم نمیشه
حتی همین دلتنگی های من ..

::
::

این روزها تلخ می گذرد.
دستم میلرزد از توصیفش!
همین بس که نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی،
مثل خودکُشی است،
با تیغِ کُند.

::
::
یکی از لذت هایی که ندارم اینه:
تو بارون زیر نور چراغ ها قدم بزنیم کولاهم برداره فرار کنه برم دنبالش بگیرمش تو بغلم ببوسمشو بگم عشقمی بگم دوست دارم بگم بی تو میمیرم کلاهمو ازش بگیرمو بزارم سرش پاشیم به قدم زدنمون ادامه بدیم از ایندمو بگیم شاد باشیم بخندیم..

::
::

آخه تو که از دستش ندادی
تو که آغوشش رو داری
تو که گرمی دستاش رو داری
تو که چشات می بینتش
تو که گوشات صداشو میشنوه
پس الکی نگو درکت می کنم

::
::

آغـــوشــتــــو بـــــه غـــیر مـــــن بـــــه روی هیـــــشکـــــی وانـــــکن.منـــــو ازایـــــن دلخـــــوشیــا آرامـــــشم جـــــدانـکــن،
مـــــن بـــــرای بـــــاتـو بـــــودن پــره عـــــشق و خـــــواهشم.واســـــه بـــــودنه کنـــــارت تــو بگـــــو بـــه هـــــرکــجا پــــر مـــــیکشــم!!!

::
::

غربت یعنی
به دنبالِ کسی گشتن
و همه را شبیه او دیدن
همه را با او مقایسه کردن
و به همه لبخند زدن
و پیش ِ همه بغض کردن
و باز
و همیشه
به دنبال او گشتن…

::
::

خوانواده میتونه تورو نادیده بگیره فامیل و دوست میتونن تورو فراموش کنن اما عاشق حتی اگه دلشم بشکنی بازم با یاد خاطرات خوبتون باهم به خواب میره.
هیچ وقت عشقتو تنها نذار

::
::
خواستم زنده بمانم، غم یاران نگذاشت
خواستم غم نخورم، دوری خوبان نگذاشت

::
::

گرگ ها همیسه زوزه نمیکشند…..
گاهی میگویند دوستت دارم و زودتر از آنکه بفهمی بره ای.میدرند خاطراتت را……
وتو میمانی باتنی که بوی گرگ گرفته…..
::
::
لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه .
::
::
هربار که میخواهم سمتت بیایم یادم میفتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست
::
::
شب ها خوابم نمی برد…
از درد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبـــــم
بی انصاف…
محکم زدی ،
جایش مانده است…
::
::
آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایی است که داشتن ان جبران همه نداشته هاست…
::
::
لطفا هی نپرسید دلتنگی چه معنی دارد؟دلتنگی معنی ندارد…درددارد…
::
::
یا اون شبها بخیر
که تا صبح اس ام اس بازی میکردیم
و تو آخرش مینوشتی :
کاش الان پیشم بودی….
::
::
چقدرسخته منطقی فکرکنی وقتی… احساساتت داره خفت میکنه!!
::
::
خدایا!!!!!!!!!!!!!!
این بند دل آدم کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟
که گاهی با
یک اسم
یا حضور یک نفر
و یا با یک لبخند “پاره” میشود…
::
::
دلتنگی فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند .
::
::
سنگین است تکلیف بی تو بودن! تو آسوده بخواب من مشق گریه هایم مانده….
::
::
چه حماقتی که مرا میرانی باز احمقانه میخواهمت چه غرور بی غیرتی دارم من!!




:: نظر یادتــون نره ::