سری جدید متن نوشته های عاشقانه و زیبا

تکستباز

 

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک 

 

ای مرد بدان 

خیانت که شاخ و دم ندارد

لازم نیست جسمت

به دیگری بخورد

وقتی زن با عشق تو

بخوابد و بیدار شود 

و توحواست نباشد

باید بدانی یک خائنی...

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه و زیبا 

 

بی‌توجهی رفتاری و عاطفی  به زن حتی از درگیری لفظی و فیزیکی ازار دهنده تر است و زن رانسبت به مرد سرد می کند.

زن همچون گلی است و باید به او توجه کرد

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

متن عاشقانه 

 

برای عشق‌تان بجنگید

قبل از اینکه دیر بشود

اگر ادعای

دوست داشتن دارید،

برای تصرفِ مساحتِ

پیراهنش برای مرز حلقه

آغوشش بجنگید! 

دفاع از  "حق‌تان"

برای «عشق»

دفاعِ مقدس است

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه باحال

 

به راحتی خود را 

در رابطه رها نکنید

داشتنِ هر آدمی

بهایی دارد

بگذارید بهایتان را بپردازد

خودتان را مفت از دست ندهید

وقتی راحت وارد شوید

،مثل آبِ خوردن هم خارج میشوید

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه سنگین

 

منتظرت شدم 

نه آمدی و نه قول آمدن دادی

من که عادت کردم

فقط جانِ ‌دلم "بعضی ‌روزها"

غمگین‌ترم امروز هم جمعه‌بود

از وقتی بیدار شدم

غروب بود

یک غروب دلگیرِ جمعه...

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه دلتنگی

 

من فقط گاهی به تو فکر می‌کنم وگرنه من کجا و

عاشقی کجا! همه‌اش یک وابستگیِ ساده

و بی‌ارزش است مثل کمی "فکر کردن" به تو در

روزهای معمولی‌ام از "صبح تا شب" از شب تا

زمانی‌که فکرت امان بیداری‌ام را ببُرد...

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه کوتاه 

 

تو از این شهر رفته‌ای و من تمامِ

خیابان‌هایش را از

روی بی‌حوصلگی متر می‌کنم اما

هیچ‌کدامشان، قدر تنهایی‌ام

نمی‌شوند... 

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه و زیبا 

 

منصفانه نیست کسی‌که اینگونه قلبت

را در هم شکسته است 

هنوز این‌همه زیبا و خیره‌کننده باشد

و صورتش تنها چیزی باشد که بیش

از هرچیز در دنیا

«دوست داری ببینی»

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه غمگین

 

عشق دوم مهم‌تر از عشق اوله

کسی که بعد از مدت‌ها

بیاید و بتواند باورت را، اعتمادِ

از دست رفته‌ات را دوباره‌از نو

بسازد و آباد کند

دست کم از یک معجزه ندارد!

عشق دوم قطعاً مهم تر است

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه جدید

 

‏رابطه ای که میدونید

سرانجامی نداره شروع نکنید...

سنگ مفته،

ولی

گنجشک جون داره!!!

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

 

ماهی به آب گفت: بی تو میمیرم

آب خواست امتحانش کنه

گفت: میرم و به حرفات فکر میکنم

رفت و زود برگشت اما ماهی مرده بود!

هیچ وقت با نبودنت کسی رو امتحان نکن.

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

متن عاشقانه 

 

یاد بگیر

دستِ رابطه در دستانِ توست

یا رهایش میکنی به امانِ روزگار

یا در آغوشش میگیری

بزرگش میکنی

پیرمیشوی به پایش

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

 

زن، زندگیـست

و

مـرد، امنیت

و چه خوب می شود وقتی

مـردی تمامِ مردانگیش را خـرجِ

امنیتِ زندگیـش کُند

و چه زیبـا می شود وقتی

زنی تمامِ زندگیش را خرج

غرورِ امنیتش کُند ...

 

اس ام اس های عاشقانه و زیبا , اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه باحال

 

رابطه عشقی  شما یک موجود زنده است که برای رشد و پیشرفت نیاز به غذا دارد. بهترین راه برای تغذیه آن، ایجاد تغییر در رابطه است.