متن نوشته های احساسی و عاشقانه ی زیبا

بوسه

هه ...!!

مرا چه به فلسفه ...!

من هنوز در منطق چشمانت مانده ام ...!!

::

::

بهانه های دنیا

تو را از یاد من نخواهند برد ...

من تو را در قلبم دارم

نه در دنیـــا ...

::

::

جا زیاد است برایِ منِ گنجشک امــا ...

به درختـــان خیابـــان تو عادت دارم ...!!

::

::

در کنـــار هم بودن

اگر دیــروزها لطفی نداشت ...

ارزش دیروزها را امروز باور میکنیم !!!

::

::

بخاطر عشق خودت زنده نباش

بخاطر کسی زنده باش که

به عشق تو زنده اس ...

::

::

هنوز هـــم

از بیــن کارهــای دنیـــا

دل بستن به دلتـــــ

بیشتـــر به دلــم می چسبـــد

::
::

سِر ِ عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست ...

ورنه عشق تو کجا,این دل بیمـــار کجــا

::

::

واقعیت اس جاذبه تو ...

از بس جذابی

می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم ...

::

::

تو

میان دو قطعیت بی تردید زندگیم

تولد و مرگ

سزاوارترین پدیده خدایی

برای عشق ورزیدنم ...