متن نوشته های طنز و خنده دار سری جدید

جک پ ن پ

ملت از بیرون زنگ میزنن واسشون غذا بیارن
اونوقت من باید از بیرون زنگ بزنم
که غذامو نخورین توروخدا الان میرسم :|

.
.
.
خسته ام
مثل عمه ای که ۲۰ تا برادرزاده داره :|
.
.
.
الان تو ایران
هر کی یه دست لباس نو میخره
مدل میشه :|
.
.
.
تو باشگاه آب بخوری
یکی پیدا میشه میگه :
داری اشتباه آب میخوری :|
.
.
.
اسکار بهترین فیلمنامه اهدا میشه به :
” مسیجت رو همین الان دیدم ” :|
.
.
.
بابام اومده میگه چرا این سشوار باد نداره
منم گفتم لابد پنچر شده :lol:
الان داریم میریم دکتر که سشوارو از تو حلقم بیاره بیرون :|
.


.
.
امسال سال عجیبیه !
دو رقم آخر سال تولد خودتو با سنت جمع کن
میشه “۹۴″
این اتفاق هر ۵۰۰ سال یه بار اتفاق میفته :|
.
.
.
اعتراف میکنم
هنوز وقتی پت و مت میبینم
نمیدونم کدوم پته کدوم مت !
شما هم ؟!
.
.
.
بابام گفت:  برو به داداشت بگو ماشینو بشوره!
میگم خب خودت چرا نمیگی؟!
میگه: اونکه زبونِ آدمیزاد حالیش نمیشه شاید زبونِ تورو بفهمه
حالا من موندم بابام به اون فوش داد؟ به من فوش داد؟
یا کلا منظور نداشت؟ یا با جفتمون بود؟!
.
.
.
ﺑﺎﺑﺎم ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﺸﺎم ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﭼﻪ ﮔﻨﺪی ﺯﺩم !
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﻮﻝ تو جیبی می خوام
ﺑﻪ ۱۷ ﺯﺑﻮﻥ ﺯﻧﺪﻩی ﺩﻧﯿﺎ هم ﺑﮕم ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧمیشه :|
.
.
.
یه چیزی هست که تو اکثر خونه های هر ایرانی هست
یه مشما پراز مشما !
.
.
.
با داداشم دعوام شده
مامانم: زود آشتی کنین
من: محاله !
داداشم: با او دختر احمقت !
مامانم: پس یه هفته اینترنت قطع می شه :)
من: داداش قربونت برم
داداشم: بپر بغل داداش عزیزززززم :|
.
.
.
دیدی یه وقتایی همه چیز عالی و سرجاشه
و دلت میخواد اون لحظه اصلا تموم نشه؟
منم ندیدم :|
.
.
.
ﻣﻮهاﯾﺶ ﺳﭙﯿﺪ ﮔﺸﺖ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﮐﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ :(
ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺳﺮ ﮐﺮﺩﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﺁﺭﺩ
ﮐﻪ بفهمه ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺷﺨﺼﯿﻪ، ﮐﺎﻣﻼ ﺷﺨﺼﯽ :D
.
.
.
سه تا چیز هست
که آدم به سختی فراموششون میکنه
صبحانه
ناهار
شام
قرار نیست که همش احساسی باشه :D
.
.
.
ینی خاااااک تو سرررم !
آسانسور GF داره من ندارم :|
.
.
.
” هوررراااااااااااا شاگرد اول شدم ”
اینو اول دبستان میخواستم بزارم ولی اون موقع ها اینترنت نبود
دیگه متاسفانه بعد از اون موفقیت چشم گیری نداشتم :)
.
.
.
ﺭﻓﺘﻢ ﺣﺸﺮﻩ ﮐﺶ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ
“ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﺸﺮﺍﺕ ﻣﺰﺍﺣﻢ”
ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺯ ﺣﺸﺮﺍﺗﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﺮﺍحمن !
ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑﺮﺍ ﺍﻭﻧﺎ ﭼﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﺸﻦ !
.
.
.
دسته بیل رو بده به من !
پدر بیل گیتس خطاب به همسرش
هنگام عبور از خیابان دوطرفه :D
.
.
.
حالا میخوای چه گهی بخوری؟
“اوج همفکری دوتا پسر با هم تو شرایط بحرانی”
.
.
.
من تو خونه نقش کارآفرین رو دارم
همه کار میکنن من میگم آفرین
کلا از نقشم خوشم میاد :)
.
.
.
ﭘﺰﺷﮑﺎ ﺗﻮﻧﺴﺘﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﻭ ﺗﻮﯼ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻥ
ﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ گروهمونو ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﯾﻢ !
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ گوشیمو ﺑﺒﺮﻡ ﺳﻮﻧﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ؟!
.
.
.
طرح جدید فصول سال ۹۴:
بهار
تابستان گرم
تابستان ولرم
تابستان خنک!
.
.
.
سلامتی هرکی مارو واسه خودمون خاســـــت
نه واســـه جذابیت بیش از حـــــدمون :)
.
.
.
ماهی خودش حافظه ش افتضاحه
اونوقت دکترا میگن واسه تقویت حافظه هفته ای سه بار ماهی بخورین :|
.
.
.
شما هم بچه بودید
چند روز بعد از مخلوط کردن خمیربازی هاتون
احساس پشیمونی میکردید ؟ :oops:
.
.
.
وقتی ظرف ته دیگ رو میدن تو سفره دست به دست کنیم،
اون دو سه نفر اول خیلی بیشورن !
.
.
.
مردی که زنش از سوسک نترسه خیلی بدبخته
دیگه هیچ جوره به زنش نمیتونه نشون بده چقدر قویه !
.
.
.
مشهدى ها
هیچ وقت خوشحال نمى شن !
خوشحال مِرَن :)
.
.
.
ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺍﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺭﺍ ﮐﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻄﺶ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ ﻭ ﮐﭙﯿﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ
ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ
ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﺯ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎمشو ﺩﺍﺭﻡ
هیچی دیگه
الان نشستم دارم عموپورنگ نگاه میکنم :|
.
.
.
اگه دیدی یه دختر تو پروفایلش از بالای کمر عکس گذاشت بدون که قد کوتاهه
اگه از بالای گردن گذاشت بدون چاقه
اگه دیدی فقط از چشماش عکس گرفته فرار کن و فقط فرار کن :|
.
.
.
داشتم جدول حل میکردم به بابام میگم: واحد پول بوسنی چیه؟
میگه: نمیدونم
میگم: مخترع کشتی بخار کیه؟
میگه : نمیدونم
از اونور مامانم میگه: بس کن بچه اینقد باباتو اذیت نکن
بابام میگه: ولش کن زن بزار سوال کنه معلوماتش بره بالا :|
.
.
.
سه تا خانم آمریکایی ، انگلیسی و ایرانی تصمیم میگیرن
لباس چرم مشکی جذب بپوشن
و عکس العمل شوهراشون رو ببیننن
شوهر آمریکایی :
وای عزیزم تو زن رویاهای منی :x
شوهر انگلیسی :
خیلی خوشحالم از اینکه تورو دارم :oops:
شوهر ایرانی :
شام چی داریم بَــتــمـَـن