متن نوشته های عاشقانه و زیبا سری15

دلنوشته های عاشقانه و زیبا, دلنوشته های عاشقانه دلتنگی

جملات زیبا و عاشقانه

 

هر سیگار اشکی ست
کمی غلیظ تر
کمی کشنده تر
کمی بی صداتر
کمی....

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه

 

شده تا حالا که حس کنی داری دروغ میشنوی ؟؟
شده جای رو کردن دست اون ادم دروغگو یا جای اینکه با نیشخند نگاهش کنی با یه تشنگی زیاد دنبال کلمه به کلمه حرفاش بری؟؟
شده دروغای کسی شیرین ترین حرفهای زندگیت بشه؟
شده شیرین ترین حرفها رو از غریبه ترین آشنای زندگیت بشنوی؟؟
شده تا سر حد مرگ همون ادم دروغگوی شیرین زبون رو بخوای؟
شده حاضر باشی با همون دروغاش بمونه؟؟؟
اگه آره
باید برات دل سوزوند...
چون از بی کسی حاضر به بودن با هر کسی شدی....

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه جدید

 

من هنوز هم باور دارم...
عاشــق که باشے...
میتوانے صدا را بغل کنے...
ببــوسے...
و نـــوازش کنے...
عاشــق که باشے
صدایش میشـود مرحمے
بر زخــم جــاده ها..

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه با عکس

 

بی اجازه دوستت دارم
چشم از تو
      اشک از من
دل از تو
درد از من
      قلب از تو
طپش از من
       نفس از تو
مرگ اگر باشد آن هم از من!!!

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه غمگین

 

چه رازی در این جمله است
دوستت دارم
که هرکه می گوید
 عاشق تر میشود
و هرکه می شنود
 بی تفاوت تر...........!
مگر جز این میتوان گفت......

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه و زیبا

 

عصرها گل های نیلوفر باغچه هم
مانند من بی قرار لب هایت می شوند
تا دوستت دارم هایت را
تکرار کنی

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه

 

حالم عجیب است
دیشب خواب دیدم کسی تو را به اسم کوچک صدا زد
و تو خندیدی !!
خواب دیدم به گُلِ سرت زل زده !
دیدم ...
نه دیگر ندیدم
در خواب مُردم !
در خواب دق کردم !!

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه و جذاب

 

عشق، تقویم بی انتهایی است
برگ‌هایش
رنگ قرمز ندارد
عشق، هر روز، شنبه ست
جمعه هرگز ندارد...

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه زیبا

 

بیا بامڹ پابرهنہ!
نفس بہ نفس
گام بہ گامـــــ
شانہ بہ شانہ
دور از هیاهوےشهر شلوغ،
در  آغوش ساحڸ بدویمـــــ
زندگے...
همیڹ درڪ امروز است...

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه دوست داشتن

 

کوچه ای بی عبورم ،شبی بی مهتاب...
درد چون هواست و به ناچار میکشم نفس....
قورت داده ام زمستان را
یخ بسته دلم...
گیر کرده ام در خلوت ِ خاموش و جا مانده ام در فصلی که عشق
راهش از من جدا گشت...
دیگر مرا
نمیشناسد آن آشنای دور...
آفتاب آرزوهایم را
ربوده فلک
دیگر
تابشی نیست
این دلِ یخ بسته
بهارش را خاک کرده اند....

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه جدید

 

بعضی وقتا قهر نمیکنی که بری .......
قهر میکنی تا ببینی چقدر واسه طرفت ارزش داری !...
 تا وقتی میاد و از دلت در میاره......
 علاقت بهش دو برابر بشه ........
اگه همه اینو میفهمیدن......
شبا هیچکس باغصه نمیخوابید .......
اما حیف...
اینجـــــــــا زمین است،قیمت یک عــــــــــــــشق تا عــــــــــــشق دیگر...
یـــــــــــک قهر ساده است..........!
همیـــن....

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه وجذاب

 

گاهے دلــم مےخواهد
عاشقانہ ننویــسم
عاشقانہ زندگے نکنم
عاشقانہ راه نـــروم
عاشقانہ فکـر نکنم اما تا یــاد تــو مے افتم
مےبینم ڪہ نمےشود.

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه دوست داشتن

 

که تا چشم باز و بسته میشه
وقت رفتنت از راه میرسه
همیشه وقت برای بودنت کمه
برای به آغوش کشیدن و غرق شدن تو امنیت تنت
برای غرق شدن تو خنده ها و سحر سرانگشتای مهرت
تو از خانواده ی شوقی هستی
که لحظه ی اول را به گرمی سرذوق میاری و با سردی دل رو آواره می کنی 
بعد از تو، روزگار  اشک  می شه ویادی  که زرد میشه و خاطره ای که شومینه ی دل ...
و روحی که بدون تو سرد تر و سرد تر میشود...
اصلا کاش

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه زیبا

 

باید یاد بگیرم
مادامی که از عشق کسی
مطمئن نشده ام، با او خاطره ای نسازم
چرا که تاوان خاطرات
جنون است
و بس..!

 

دلنوشته های عاشقانه, دلنوشته های عاشقانه جدید

دلنوشته های عاشقانه

 

بعضیها وقتى برایت مینویسند
خوبى؟؟
آدم، لبخند مهربانشان را بین حروف میبیند!
قدرشان را بدانید!
آنها مهربانى را اعتبارى دوباره میدهند...