متن نوشته های جدید و بسیار زیبای دلتنگی | تکستبـــاز

متن نوشته های خاص

اشکهایم که سرازیر میشوند ...

دیری نمی پاید که قندیل می بندد ...

عجب سرد است هوای نبودنت ...

::

::

چقدر سرد است !

وقتی ...

دلتنگـــم و نیستی

::

::
دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونی که دوسش داری

هیچوقت فراموشت نمی کنه ...

::

::

هرگاه که دلت یاد کسی کرد و فروریخت

آنگاه به یاد آر که من نیـــز به یاد تو چنینم ...

::

::
دست من کوتـــاه از دیـــدار توست

قلبــــ من اما همیشه یاد توست ...

::

::

چگونه دست دلم را بگسرم و در کنار

دلتنگیهایم قدم بزنم ...

در این خیابان شلوغ

که پر از چراغ چشمک زن ماشینهاست ...

... نه آقایان :

مسیر من با شما یکی نیست

از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمی دانم ...

::

::

دلتنگ بودن در کنارت

از جام عشق سر کشیدن

دلتنگ آغوشت پر از بغض

جسم پر از عشق مرا در بر گرفته

بود و نبودم ... هستی من

زیباست حتی انتظار دیدن روی تو را تآخر کشیدن

::

::
دلتنگ دیدار توام

ای ماه شهر آرای من

ای جشم های روشنت

آیینه ی فردای من

دلتنگ دیدار توام

::

::
عمیق تر می بینم

بودنهایت را ...

دلم تنگ است بیــــــا

::

::

دلتنگی هایم را

به بنــــد میکشم

شاید روزی

لایق گریبانتـــــ شوند

::

::

خیـــاط خوبی ست خــدا

امــــــــــا

دل مــرا به عمد یا سهو نمی دانم !!!

شایـــد بی هوا

تنگــــــــ به سینـــه ام کوک زد ...

::

::

آسمانــــــــم دلم برای تـــــــــو

آنقــــــدر تنـــــــــگ می شود

که آغــوشـــــــم

برایـــش تنـــــــگ می شــــود

::

::
شاید زمان های اندکی را در کنارت باشم

امــــا زمان های زیادی را به یادت هستم

شاید همیشه ...

©Ó©