آهنگ ها پیشواز ایرانسل از محسن چاووشی | تکستبـــاز

محسن چاووشی

آهنگ هــا : بهرام گور ، رمیدم ، ستمگر ، شیر مردا ، نگار

غلط کردم غلط ، قراضه چین ، کو به کو ، من خود آن سیزدهم

خوان هفصد . با من بمون . خواب بعد از ظهر . پرچم سفید

تقاص . هر روز پاییزه . بگو مگو . قطار . جوابم نکن . مردم آزار

برای دریافت کدها به ادامه مطلب بروید ...

جهت فعال سازی کد را به ۷۵۷۵ ارسال کنید

٧٧١١٢٩٧   بهرام گور
٧٧١١٢٩١   رمیدم
٧٧١١٢٩٣   ستمگر
٧٧١١٢٩۴   شیرمردا
٧٧١١٢٨٩   غلط کردم غلط
٧٧١١٢٩۶   قراضه چین
٧٧١١٢٩٠   کو به کو
٧٧١١٢٩۵   من خود آن سیزدهم
٧٧١١٢٩٢   نگار

٣٣١٣٩٩٢  خوان هفصد
٣٣١٣٩٩٣  با من بمون
٣٣١٣٩٩۴  خواب بعد از ظهر
٣٣١٣٩٩٧  پرچم سفید
٣٣١٣٩٩٨  تقاص
٣٣١٣٩٩٩  هر روز پاییزه
٣٣١٣٩٩۵  بگومگو
٣٣١٣٩٩۶  قطار
٣٣١٣٩٩٠  جوابم نکن
٣٣١٣٩٩١  جوابم نکن قطعه ۲
٣٣١٣٩٨٩  مردم آزار

توضیحات :: آهنگ ها پیشواز ایرانسل از محسن چاووشی | تکستبـــاز ::