اس ام اس های زیبای شب بخیر | تکستبـــاز

متن نوشته های دعایی

باز هم شب شد و من هنوز بی عضق تو از تمام

رویاها  دلگیرم ...

امشب در انتظار یک شب به خیر تا صبح

بیدار خواهم ماند ...

اما تو چشم های زیبایت را

به رویاها بسپار ...

شب بخیر

::

::

ای کاش کنارت بودم ...

تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت

زمزمه کنم و تو آسمانقلبم را با مهتاب زیبای

چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

::

::

باز صدا میزنم تو را

امشب باز میسپارمت به اون کسی که

تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی

مونس و همدمم بوده ...

تو رو به من هدیه داده

::

::

تو بخواب نازنینم ...

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده برهم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک

رویاهایت کم نشود ...

تو بخواب نازنینم ...

::

::
لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی که بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت بخیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

::

::

لالایی لالا بخواب ای گل نازم

که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لالا بخواب ای گل سوسن

همه فرشته ها رو تو میبوسن

::

::

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه

شب من بی تو و بی آب و رنگه

بخواب ای نازنینم مهربونم دلنشینم

منم من عاشقت آروم باش بهترینم

::

::

عزیزم ...

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم و آروم میگیرم از گونه هات

شب بخیر احساس من

::

::
این پیام از من خوابالو برای یک آدم خابالو

در زمان خوابالودگی ارسال شده

لطفا خوب بخوابید شب خوش

::

::

شب برات اس ام اس زدم که بگم

دنیام تاریکه مثل شب

تنهام مثل ماه

کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره

::

::

VvVvVvVvVvVvV 

اینا پرنده هایی هستن که از طرف من

اومدن بوست کنن و بگن شبت بخیر

::

::

ویز ... ویزززززززز

ویزویز...ویززززززززززززززززززز

تق !

این مگسه نمیخواس بخوابی

من کشتمش تا راحت بخوابی

شب بخیر

::

::

ببخشید نصفه شبی ولی 

الان یه حس بدی بهم دست داد

ولی من بهش دست ندادم انقده ضهیع شد ...

حالا بخواب

::

::

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه

کهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

وظیفه ام بود بیدارت کنم

آخه داشتی بالشتو میخوردی

::

::

شرمنده دیروقت مزاحم میشم ...

میدونی چرا لک لک موقع خواب

یه پاشو بالا میگیره ؟

آهان چون اگه جفتشو بگیره بالا میوفته