متن های زیبا و جدید تنهایی | تکستبـــاز

تکستباز

دیگـــر خودمــ را هــم گــم کرده ام

دیگــــر نمیدانــــم من تــــــو را

میخـــواهم یا تنــهایی را ...

::

::

میــدانی

من جز باتـــــو

بــا هر کس که باشـــم

بـــاز تنهـــام

::

::
تنهـــا غذایی که خیــلی ها

دوس نـــدارن

ولی میخوردن " حسرت " است 

::

::

اگــــر با کسی نیستــــم

خوشحــــال نبــاش

وقتی تنهـــا ماندم

یعنی تــو را نبخشیـــده ام

::

::

تنهــــایی یعنی

منتظر هیچ کس نبـــاشی

یعنی قراری جایی دلهــره ای لحظه ای

نداشتــــته باشی

تنهــایی همــان دلتنگی نیست

در دلتنــگی ها کسی حضور دارد ...

::

::
تنهــــایی خیلی واژه ی سنگینیـــه

آنقـــدر که خیلی هـــا

زیـــر آوارش نفـس کشیــدن

یادشـــان رفتــه

::

::

تنـــها که شدی

بینــدیش:

آغـــوش خدا هنــــوز هم بــاز استـــــ

تنهــــا بــرای تــــو

::

::

غــ ـــم تنهــ ــــایـیــ ـــم بــالاتــ ـــــر از دیــوانگیــ ــستـــ ــــ ...

::

::

با خنـــده از کنــــار

همه چیــــز گذشتـــــم

حتــ ــــی از تنهـــایی ...!!!

::

::
تنها ایستادن

نشانه بی کَس بودن نیست

بلکه آنقدر قوی هستم که به تنهایی

از عهـــده مشکلات برآیــــم

::

::

یه وقتـــایی

آدم یهــویی میفهمــــه چقـــدر تنهــاست ...

::

::

تــلخ است ...

همه فکـــر کننــــد سرت شلوغ است

و تنهـــــا خودت بــدانی چقـــدر تنهــایی

::

::

نگــاه کن

غــروب که می شود

خاطــرات

نبــض مــرا میگیــرند

تــو زنــده میشوی و

من میمیـــرم

ای زیبـــاترین حس دنیــــا

حالا مه دوری

خیـــال و شبــــ و تنهـــایی و بـــاران

کدان یــک مال من ؟؟

::

::

هی تــــــو

به خیـــالتـــــــ نمیفهمــم

یــواشکی مـــرا در خاطراتـتــــــ

مــرور میکنـــی ؟؟

کــاش تــــو

انقـــدر مغـــرور نبـــودی !!!