سری جدید عکس نوشته های ناب و اختصاصی | تکستبـــاز

( برای سایز اصلی روی عکس ها کلیک کنید | تکستبـــاز )

عکس نوشته های تکستباز

من آن ستاره ی تاریک و بی نشان هستم

که در حوالی شهر شما

رصد شده ام ...

عکس نوشته های تکستباز

تو می دانی حتی

اگر

کنارم نشسته باشی

باز هم دلتنگ توام

حالا ببین

نبودنت با من چه می کند

عکس نوشته های تکستباز

تـــــو

نداشته منی

وقتی تو نباشی

به چه کارم می آید

این همه آسمان

عکس نوشته های تکستباز

چه می آید به تـــو

اَخـــم

وقتی دیر میشود

قرار به هم

رسیدنمـــام

عکس نوشته های تکستباز

بگذار در آغوشت پرواز کنم

این پرنده

بی قفس می میرد

عکس نوشته های تکستباز

آسمان

مثل تــو

احساس مرا درک نکرد

بــــاز

غم نامه به بیگانه چرا

بنویسم ...

عکس نوشته های تکستباز

شَبَحی

چند شب است

آفت جانم شده است

اَوَلِ

اسم کسی

وردِ زبانم

شده است

عکس نوشته های تکستباز

وای از آن روزی

که بند روسریت وا شود

با نسیمی ...

میشود دیوانه و پرشورتر

عکس نوشته های تکستباز

گاهی

هنوز گاهی

مرا به جان تــو قسم می دهنـــد

ببــین

تنــها من نیستم

که رفتنت را باور نمی کنم

عکس نوشته های تکستباز

غزل چشمتــــ

غزل مویتــ

غزل لبهایتــ

بانو جان ...

خدا رحمش بیاید

بر مخاطب هاتـــ

بانو جان

عکس نوشته های تکستباز

درد را با چه اندازه میگیرند ؟

درد دارمـــ

از اینجــا تا تــــو

توضیحات :: عکس نوشته های ناب و اختصاصی | تکستبـــاز ::